Upravljanje tiskalniškega okolja
TIFT d.o.o.
Kamniška 41, 1000 Ljubljana

Telefon: +386 1 600 10 20, +386 1 600 10 30
E-pošta: dobrodosli@tift.si
Programske rešitve Servis in podpora Skrb za okolje O podjetju

O podjetju

Tift je specializirano podjetje za industrijske in poslovne tiskalniške rešitve.

Preko celovite ponudbe izdelkov vodilnih svetovnih proizvajalcev in kakovostnih inženirskih in vzdrževalnih storitev kupcem zagotavljamo tiskalniške rešitve, ki so povsem prilagojene poslovnim procesom. 

Na tak način v podjetju Tift strankam omogočamo visoko produktivnost na vseh ravneh poslovanja ob optimalni kakovosti izpisov, nizkih stroških ter najmanjših možnih okoljskih obremenitvah.

Podjetje Tift je bilo ustanovljeno leta 2000 in je v zasebni lasti. Je zastopnik in distributer za:

  • multifunkcijske naprave TOSHIBA,
  • projektorje in profesionalne zaslone SHARP,
  • termalni tiskalniki nalepk,
  • tiskalniki za označevanje izdelkov in embalaže.

V letu 2007 je podjetje nadgradilo svojo produktno platformo s programsko opremo PAPER CUT in vpeljalo metodo MDS »Managed Document Services« (upravljanje dokumentnih storitev), ki vključije pristop e-CONCEPT.

Pristop e-CONCEPT daje odgovore na najpogostejše izzive, s katerimi se srečujejo danes organizacije na področju tiskanja in kopiranja:

  • stroški,
  • pomanjkanje informacij,
  • nadzor in
  • premik v smeri fokusiranja na osnovni posel.

Razmere na trgu in še vedno trajajoča recesija narekujejo, da dobimo več za manj denarja, da pridobimo informacije o trenutni situaciji, ki nam bodo dale vedenje, na podlagi katerega bomo lahko sprejemali odločitve, povečanje fleksibilnosti in produktivnosti pa je stalna težnja.

Družba TIFT, vam s sistemom e-CONCEPT, pomaga odkriti skrite stroške, povezane z vso vašo opremo – fotokopirnimi stroji, tiskalniki, skenerji in faksi, hkrati pa pripomore k zmanjševanju teh stroškov v celem podjetju in v vsakem uradu.

Močan analitični program e- CONCEPT vam pomaga identificirati neučinkovitosti, kot so odvečna ali zastarela oprema, predragi barvni ali laserski tiskalniki ter skriti stroški zunanje pomoči in potrošnega materiala.

Rezultat je celovita optimalna analiza vaših delovnih naprav in podroben načrt, ki ustvarja najbolj učinkovito floto nove in že obstoječe opreme, kot tudi poglobljene strategije za upravljanje sistemov z največjo prilagodljivostjo in produktivnostjo.

 REFERENCE:

  • Mercator
  • Renault Nissan Slovenija d.o.o.
  • Telekom d.d.
  • Sberbank
  • Zavarovalnica Maribor
  • S&T
  • DSV
  • APEC
  • PharmaSwiss
  • Zavod za gradbeništvo
  • Agencija za trg vrednostnih papirjev
  • UniCredit Bank
  • ...

Kdo smo?

TIFT smo učinkovito in hitroprilagodljivo podjetje z jasno vizijo, ki se odraža v sistemski integraciji »Hibridni urejevalcev dokumentov«, tehnične podpore in med-prodajnih aktivnostih. 

Poslanstvo:

S pomočjo vrednot uresničujemo svoje poslanstvo, ki je naše vodilo in jih z veseljem uveljavljamo pri svojem delu:

  • zadovoljstvo naročnika in končnih uporabnikov,
  • zadovoljstvo zaposlenih in
  • nenehna rast in razvoj.

Stranke nam zaupajo:

Zavedamo se, da če želimo zadovoljiti želje in potrebe naših poslovnih strank, moramo z njimi zgraditi dolgoročen partnerski odnos. Pri tem tudi naši partnerji povečujejo konkurenčno prednost.Preko zastavljene vizije in poslanstva, želimo uresničevati zastavljene cilje, ki smo jih zapisali v Poslovnem načrtu.Podjetje namerava postati vodilno v med-prodajnih aktivnostih za »Hibridni urejevalcev dokumentov z vključeno programsko opremo« in projektorjev. (servis,dobava rezervnih delov, tehnična podpora, nadgrajevanje, vzdrževanje programske opreme, redno informiranje kupcev in svetovanje le-tem o inovacijah, analiza ...).

V podjetju Tift d.o.o. ponujamo dva različna načina servisiranja hibridnih upravljalcev dokumentov:

  • Servis na klic:
    stranka po potrebi (redni servis, napaka...) pokliče našo servisno službo. Po potrebi ali po naročilu se tudi dobavlja potrošni material.

  • Servis na podlagi servisne pogodbe:
    za vsako opravljeno kopijo se plača pavšalni znesek. Kopije se mesečno obračunavajo. V pavšalni znesek je vključeno kompletno vzdrževanje hibridnega upravljalca dokumentov. Edini strošek stranke je papir.

Z veseljem vam bomo svetovali in pomagali. Zadovoljne stranke so naš prvi cilj!